hejdå på obestämd tid

alltså, det blir inte mycket skrivet här. det är sommar och jag hinner liksom inte med att sitta här och hålla på. säger hejdå och ha VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR, för det ska jag ha. vi hörs när vi hörs.

hur underbart?

hämtade min kamera hos johannes idag. den har legat där sen vi var där för ett par helger sen. mmmm, vi satt på hans balkong och drack cider och jag njöt galet mycket. jag älskar sommaren.

back on track

HEJ KOMPISAR! jag lever till hundratio procent. är frisk från min förkylning som varade i en och en halv vecka. varit hes och knappt kunnat prata senaste veckan, så känns bra att min röst är tillbaka igen. fick däremot en extra dag ledigt från jobbet pga det, så lite positivt var det ju iallafall.

ikväll jobbar jag bara några timmar. och imon också. sen är jag ledig både lördag och söndag, hur underbart som helst. nu ska jag iväg till linnea och umgås med henne och millan. trevlig torsdag!

hejdå sociala liv.

har en massa jobb framför mig. är ledig en dag fram till den 18:e. och idag ringde klockan vid 05, för jag var schemalagd 06:30-16. lång dag. kommer ligga i sängen inom en kvart, sova gott och hoppas att min hals är bättre när jag vaknar. hörs när jag är ledig och har lite andra kläder på mig än mcdonalds-kläderna, haha, tjo!

examensdagen!

har noll grejer att skriva om. vädret har varit så bra det kan vara, så har solat och umgåtts med fina vänner dom senaste dagarna. kom däremot på att bilderna från min systers examen inte kommit upp här än, så varsågoda!
samma fikaställe som alltid. farmor, mamma, sophia, mormor.

glömde kameran under själva cermonin. så här är vi redan hemma hos lovisa och firar med pommac!

examenspresenten!


mamma, sophia

pappa, mormor, farfar

och så en typisk josephin-och-lovisa-situation? alltså, att lovisa tystar ner mig. haha ♥

grattis, världens bästa syster!

åker strax iväg mot växjö. min syster tar examen idag! ♥
klänning gina tricot

RSS 2.0