youandi

har sovit som en kratta inatt. vaknat flera gånger. drömt konstiga drömmar. vaknade med ett illamående. är hungrig, men kan inte få benen att gå till köket och fixa något att äta. orkar inte. har ont i kroppen. i magen. i hjärtat. har ångest. över allt. över allt som var så bra, men som gick alldeles för fort framåt. men det kändes ju så bra. både du och jag visade att det kändes bra. ja, jag kanske borde ha bett dig dra åt helvete redan från början, brutit kontakten och låtit dig leva ditt liv utan mig. du tycker det handlar om att jag inte har någon självrespekt, men det har jag. det handlar inte om det, det handlar om att jag är medveten om att du vid den tidpunkten vi träffades inte mådde bra, och att du fortfarande inte gör det. jag respekterar det. och jag ber inte någon som jag tycker så pass mycket om, och som har det jobbigt, dra åt helvete. och du själv säger att du vill ha mig i ditt liv. jag kastar inte bort någon som betyder så mycket för mig. jag vet hur personen bakom allt är, jag har sett han också, och han är underbar. han är värd att vänta på. du behöver känna dig fri, känna att du har egentid, jag förstår dig, vi alla behöver det. du har fått känna dig fri, vi har brutit kontakten för ett tag, det slutade med att du kom tillbaka till mig. men därifrån gick vi för snabbt framåt. att börja med att dricka te och prata skit, det är så det ska vara. som du sa. jag håller med dig. att ta en tid ifrån varandra nu, att både du och jag får vara fria, att återigen få känna på det livet, det är prio ett. och som sagt, vi har båda fått den tiden förut, och i slutändan har det ändå varit varandra vi kramat.
 
"but you and i, i think we can take it
all the good with the bad
make something that no one else has"
Trackback
RSS 2.0