puss osv

fin fredag.
nu ska jag börja göra mig iordning för kvällens bravader, hej å hå!

"and if your world should fall apart there's plenty room inside my heart"

ska möta upp fina kompisar vid halv tolv, ikväll ska vi grilla. igen.

ignorera den fina bakgrunden :))
förövrigt så älskar jag att man kan ha jeansshorts på sig igen. denna gång från thailand.

"found a world worth dying for"

fin kväll med fina vänner. man märker att sommaren är på väg.







mmmm virkat..


fick hem förra veckan. h&m vet precis hur dom ska göra för att få mig på fall.

"i'm on fire when i'm near you"

årets andra grillning. det var längesen vi träffades allihopa, så tack och bock. jag trivdes mer än vanligt.









och dagen till ära hade jag det här på mig. från nelly.

"the floor is shaking in this disco heaven"


torsdag. linne gina tricot, kjol monki

jag har varit lite seg här på grund av en massa jobb... men ikväll är jag ledig, och jag ska träffa fina vänner, som jag inte sett på hur länge som helst! kan inte bli annat än bra. ha en trevlig lördag!

dagens: jumpsuit


kofta h&m, jumpsuit secondhand, skärp secondhand

den ända sanna söndagssysslan

i söndags var vädret perfekt för grillning, så jag och lovisa åkte hem till sophia och mikael.


maglinne bikbok, jeans gina tricot, skor din sko






spetsfodral

igår såg jag ut såhär:

kalasande för fullt

min äldsta syster, mamma, pappa och farmor har fyllt år den senaste veckan, så igår hade vi kalas för släkten!





Hoffmaestro - Skankin' Rave


jag var ute och sprang på slingan idag. för mig är musik väldigt viktigt. träning utan musik är som... ja, vad som helst. låten häröver peppar mig sjukt mycket, speciellt när jag är ute och springer.
har du någon favoritlåt som peppar upp dig för träning? ge mig tips! :)

underbara djur

bytte precis till nya lakan i sängen. tog ungefär en minut, sen låg kissen där och halvsov ♥
och med det säger jag godnatt!

plånbok x 2


två nya plånböcker kom på posten igår. om jag är nöjd? mycket!

earcuff

enkelt, det är så jag gillar det!

senaste inköpen

förutom det häröver köpte jag ett helt vanligt svart maglinne, som inte gjorde sig på bild. och så ett par öronhängen som hade gått sönder när jag tog upp dom ur påsen, inte okej!

way out KANYE west!

way out west kommer bli FETT när kanye west intar scenen.
JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖR.

"it takes more than cars to get me where i need to go"


weheartit


mycket att göra idag. ungefär från klockan 06:30 till 22:00 kan man säga. det viktigaste som hänt är väl egentligen att way out west nu är bokat. boendet också för den delen. nu längtar vi dit!

"like no other"


våren ♥

en ledig måndag med strålande sol. vad passar då bättre att sitta ute och läsa elsas mode. vad gör ni när solen skiner?

"somebody told me cash is king"


jag måste ha dessa två. om det så ska vara det sista jag köper.

stickat


det tog mig ungefär tre sekunder innan jag blev kär i denna spetstopp.
jeansen köpte jag ungefär i samma veva och det kan vara dom skönaste jag äger. förövrigt är jag riktigt trött i huvudet efter högskoleprovet, första och sista gången jag gör det.

fredagskväll när den är som bäst

imorgon ska jag göra högskoleprovet, wish me luck! nu ska jag sova!

RSS 2.0