tack värmen, jag älskar dig


DET ÄR SÅ SJUKT VARMT HÄR, så för första gången har jag på mig min magtröja från h&m som jag köpte förra sommaren, de e najs!

"save me from the game before it plays me"

ikväll ska jag jobba 15.30 till 00. rolig fredagkväll.
jag vill ha sommar. värme. fester och sena kvällar. jag vill ha håkan hellström 23 juli. jag vill ha way out west. jag vill flytta. jag vill börja om på nytt. jag vill komma ifrån den här staden, orkar inte längre.

"alltid lika skönt då vi njuter av livet"

nästan inte ett moln på himlen idag, jag är lycklig för jag har kunnat ha på mig mina jeansshorts hela dagen lång!

....................

ge mig höst, spelar ingen roll om jag så missar hela sommaren.

full fart

jobbade till 02 igår. hemma vid halv tre. duscha, och sova. klockan ringde vid 10 idag på morgonen, skapligt trött men det var bara att ta sig upp. mötte upp linnea vid tolv och fick min lugg klippt hos hanna på hennes salong, tack och bock.
resten av kvällen ska jag umgås ännu mer med linnea. och så förhoppningsvis elin. det blir fint. förövrigt så är det 21 grader här idag,
jag klagar inte.


"i'm getting what i want in the end"

skorna är MYCKET snyggare i verkligheten. går inte att få dom bra på bild. hur som helst, jag tänkte bo i dom i sommar. mmmmmmmm ♥


du kan aldrig ha för många skor.

fått hem mitt paket från nelly idag. UNDERBARA SKOR. och så hittar jag inte kamerasladden så jag kan visa er dom. ska leta som ett djur imorgon så ni får se alltihopa då!

KÄRLEK.


världens sötaste kisse kom till mig och höll mig sällskap en liten stund. min fina, fina fina sigge ♥

jag är så hög, jag kunde dö


jag har ätit glass med fina vänner idag. jag har tränat det svettigaste spinningpasset någonsin. jag har umgåtts lite till med världens finaste vänner. nu ska jag sova, och hoppas att denna helg + nästa vecka går fort.

brandos + TLC-tävling!

vill du vinna 40 par nya skor?
då tycker jag du ska tävla HÄR.
(alltså, 40 skor, det är galet många.)

blommigt


två av sakerna som fick följa med mig hem från växjö. den första köpte jag på gina tricot för 49:- och den andra är från h&m och kostade 199:-
mmmmm sommar...

åh

kom hem från växjö igår. ångest över att vara tillbaka i oskarshamn? ja.

L.W.

jag hoppas det ser ut som att jag vet
fast jag har faktiskt ingen aning
och du viker mina knän
jag svarar på ett språk jag inte kan
och kommer undan med en varning
och du, du är alltid suverän
jag hoppas det ser ut som att jag vet fast jag har faktiskt ingen aning och du viker mina knän
jag svarar på ett språk jag inte kan och kommer undan med en varning och du, du är alltid suverän

"ain't no question if i want it, i need it"


jag. vill. ha. NU.
måste bara bestämma vilken färg. svart går ju att använda till allt, men hur fint skulle det inte vara med gult till sommaren?

och detta är maj?



OGILLA.

låt det va som i en film


"you desired my attention but denied my affections"


klänning h&m

jag hade en bra valborg. men nu vill jag från den här stan.

RSS 2.0